Adres
Zandbergstraat 19,
8500 Kortrijk

Telefoon
+32486319782

E-mail
info@kri-mi.be

Waag de sprong in het onbekende in deze Mystery Rooms. Tussen deze vier muren wacht een nieuwe soort uitdaging waar jullie het niet moeten opnemen tegen de klok, maar tegen de kamer zelf!  Het doel van de Mystery Room is niet om de gesloten deur open te krijgen maar om in de geheime missie te slagen met zo weinig mogelijk hulp of tegenwerking van de kamer. Wees gewaarschuwd: hoe goed jullie presteren en samenwerken, zal bepalen hoe snel jullie het mysterie, dat achter de deur schuilgaat, kunnen ontrafelen... Maar nog belangrijker: hoe het met jullie zal aflopen!
Room #1

The Lady in Red

Toegankelijkheid
Rolstoeltoegankelijk
Talen
Frans
Nederlands
Engels
+ 16 jaar
4 - 6 spelers
60 min

Chicago, 1948. De hele stad is in de ban van het proces tegen maffiabaas Bill Barrows. Deze meedogenloze crime-boss zal eindelijk ter verantwoording worden geroepen voor zijn gruweldaden dankzij de getuigenis van Josephine Huxley, een zangeres in één van zijn groezelige nachtclubs. Zij was getuige van een paar executies in een achterkamer. Josephine dook onder en het gerecht schakelde de legendarische privédetective Robert Fox in om hun kroongetuige op te sporen. Hij slaagde er in haar terug te vinden maar werd geëxecuteerd door één van Barrows handlangers nog voor hij kon onthullen waar Josephine zich verborgen hield. Robert zorgde echter voor een back-upplan. Hij gaf een lijst met namen aan zijn assistente Lucinda Morton. Namen van collega-detectives waarvan hij zeker wist dat ze zijn hints zouden kunnen ontcijferen en Josephine op tijd naar de rechtbank konden brengen voor haar getuigenis. Robert had vertrouwen in jou, stel hem dus niet teleur in je zoektocht naar de Lady in Red.

Room #2

Classroom 666

Toegankelijkheid
Rolstoeltoegankelijk
Talen
Frans
Nederlands
Engels
+ 16 jaar
2 - 6 spelers
60 min

Kortrijk, 1964. De hele lagere school staat in rep en roer nu Juffrouw Petunia en haar vier leerlingen uit het eerste leerjaar spoorloos verdwenen zijn. De directeur zit met de handen in het haar, zeker nu uitgelekt is dat Juffrouw Petunia al weken haar bezorgdheid kwam uiten bij hem over het feit dat er iets niet pluis was in haar klaslokaal. Ze voelde zich ongemakkelijk en bekeken, alsof ze nooit alleen was. Haar vermoedens werden nog sterker toen Timmy, één van haar leerlingen, zich onhandelbaar begon te gedragen. Petunia liet de directeur allerlei alarmerende tekeningen van haar leerling zien maar in zijn onwetendheid schreef hij ze toe aan een overactieve verbeelding. Hij besefte zijn grote fout pas toen hij het klaslokaal binnenging nadat Petunia en haar leerlingen niet kwamen opdagen voor het middageten. Er was echter niemand meer te bespeuren en het hele klaslokaal baadde in een onheilspellende duivelse gloed... Ten einde raad contacteerde hij het bisdom en zij stuurden meteen een elite-team van duiveluitdrijvers naar de school om te achterhalen wat er precies gebeurd was. Treed binnen zonder vrees en ban dit kwaad terug naar de diepste krochten van de hel!    

Beoordelingen

(Nog geen beoordelingen geschreven voor deze game)
X
Hou me op de hoogte van nieuwe escape games, kortingen, wedstrijden, enzovoort.
We vragen jouw e-mailadres om valse beoordelingen te vermijden. We zullen dit nooit doorgeven aan derden. Beloofd!

Nog geen beoordelingen geschreven voor deze game

TELEFOON
+32486319782
E-MAIL
info@kri-mi.be